مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر دستنا

در طول  سالیان گذشته  مردم با درک عمیق و درست مقتضیات زمان همواره ثابت کرده است لحظه ای از ارزش های اسلام و انقلاب دست نخواهد کشید.

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دوشهید گمنام سال های دفاع مقدس در شهر دستنا آنچنان باشکوه و منظم انجام شد که هیچ کس را یارای توصیف آن نیست. از سویی خیل جمعیت زن و مرد که از سراسر شهرستان کیار مخصوصا اهالی شهر دستنا در کوچه ها و خیابان های دستنا موج میزد و ازسوی دیگر این مسئولان بودند که دوشادوش یکدیگر در جمع مردم حضور یافتند تا از پیکر مطهر دو شهید مظلوم و گمنام سال های دفاع مقدس استقبال نمایند و با تشییع پیکرهای مظهر شهدا و در واپسین روزهای سال و در ایامی که به نام مقدس حضرت زهرا سلام الله علیه زینت یافته است فضای قلب ها و کوچه بازار شهر پر شود از عطر خوشبوی شهیدان

مراسم استقبال از پیکر پاک دو تن از گل های پرپر شده هشت سال دفاع مقدس روز دوشنبه نهم اسفند با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده های شهدا و جوانان برگزار شد.

شمار زیادی از مردم مومن و شهیدپرور شهر دستنا پیکر این دو شهید را بر روی دستان خود با پای پیاده و در فضایی آکنده از حزن و اندوه تا تپه ی نورالشهدا تشییع کردند و علاوه بر تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای والامقام، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و این پیام را به همه دشمنان انقلاب اسلامی رساندند که جوانان این مرز و بوم هیچگاه دست از ارزش های انقلاب نکشیده و ادامه دهنده راه و مسیر شهدا در همه زمان ها خواهند بود.

مراسم رسمی تشییع و تدفین شهدای گمنام با حضور انبوه مردم ولایت مدار، ، مسئولان شهرستانی و استانی، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کیار برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد